Počet záznamů: 1  

Styčné plochy výtvarné a dramatické výchovy

  1. DA 10831
    Carkovová, Irena, 1992-
    Styčné plochy výtvarné a dramatické výchovy : využití metod dramatické výchovy ve výtvarné výchově a jejich vliv na interpretační schopnosti žáků / Irena Carkovová. -- 2019. -- 97 listů : ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Jitka Géringová. -- Abstrakt: Práce se zaměřuje na využití metod dramatické výchovy ve výuce výtvarné výchovy. Jakým způsobem ovlivňují interpretaci vizuálního díla. Jedná se o počáteční výzkumnou sondu kvalitativního rázu srovnávající dvě skupiny žáků jedna pracující pomocí jen výtvarných metod (kresba podle předlohy, exprese materiálu, dějiny umění, slovní interpretace) a druhá využívající interdisciplinární přesahy (text jako motivace, výchozí bod i výtvarný materiál, pohybová interpretace obrazu = jeho dramatizace, ozvučení, živý obraz a kompozice obrazu).. -- Abstrakt: The work focuses on use of drama methods in art education, on their influence of creation of interpretation of visual art. It is based on comparison of two groups, one works with visual art methods (drawing according to the template, expression of material, art history and its interpretation) the other one uses interdisciplinarity (text as a motivation, strating point and also material, dramatization of painting, living picture and composition of art work).
    Géringová, Jitka, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy
    výtvarná výchova. dramatická výchova. drama. interdisciplinarita. živý obraz. art education. interdisciplinarity. living picture. diplomové práce
    72/76:37.016. 792:37.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.