Počet záznamů: 1  

Podpora dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole

  1. Údaje o názvuPodpora dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole / Monika Kroufková
    Osobní jméno Kroufková, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis68 listů, 26 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Zdeněk Svoboda. Oponent Václava Tomická
    AbstraktBakalářská práce bude tematicky orientována na oblast podpory dětí s diagnostikovanou poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole. Teoretická východiska práce budou tvořena aktuálními poznatky z oblasti práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, z oblasti poruch autistického spektra a komplexní podpory dětí s tímto typem poruch, se zvláštním zřetelem na problematiku vzdělávání v prostředí běžné mateřské školy. Empirická část práce bude věnována prezentaci pojetí a výsledků kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zaměřeného na analýzu aktuálních postupů a možností podpory dětí s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole, podobně jako na analýzu potřeb pedagogů v dané oblasti. Dominantní výzkumnou metodou bude zpracování komplexně pojatých případových studií. Výstupem práce bude formulace strukturovaných doporučení pro možný přenos příkladů dobré praxe a zkvalitnění činnosti mateřských škol ve zkoumané oblasti.
    This work is mainly focused on the topic of supporting children with diagnosticated Autism Spectrum Disorder (ASD) in an ordinary Nursery school. The theoretical inputs of this work include current level of knowledge of ASD as well as working with children with special educational demands (especially in nursery schools) and complex support of children with this sort of disorder. The empirical part of this work is focused on presenting the results of qualitative research aimed especially on current methods of support for children with ASD analysis as well as analysing the needs of teachers for this specific area. The most significant research method used is processing of complex case studies on the topic. The aim of this work is to provide structural recommendations for effective practical implementation of good practice based on case studies from nursery school level of education.
    Dal.odpovědnost Svoboda, Zdeněk, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Tomická, Václava (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla předškolní výchova * děti předškolního věku * děti s autismem
    Předmět.hesla podpůrná opatření * mentální retardace * preschool education * supportive procedures * childhood autism * intellectual disability (mental retardation)
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT373.2 * 316.346.32-053.4 * 316.344.6-056.36-053.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00180311
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 104813300710481sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.