Počet záznamů: 1  

Korporátní identita ve veřejných soutěžích

  1. DA 10270
    Karešová, Eliška, 1992-
    Korporátní identita ve veřejných soutěžích / Eliška Karešová. -- 2018. -- 68 listů : ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Michal Slejška. -- Oponent Věra Marešová. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou veřejných soutěžích na logo a jednotný vizuální styl. Za pomoci praktických příkladů úspěšných a neúspěšných soutěží definuje nejčastější problémy a chyby zadavatelů před i v průběhu zadání soutěže, při hodnocení i po ukončení soutěže. Praktická část shrnuje nejdůležitější poznatky z teoretické části do uživatelsky příjemné publikace určené pro potenciální zadavatele. Publikace je pro každého, kdo se o téma soutěží v grafickém designu zajímá, a poskytne mu shrnutí stěžejních informaci potřebných k hladkému průběhu soutěže.. -- Abstrakt: This diploma thesis deals with public contests for logo and corporate identity. Using practical examples of successful and unsuccessful competitions, it defines the most common problems and mistakes of the contractors before and in the course of competition itself, during the assessment and after the conclusion of the competition. The practical part summarizes the most fundamental findings from the theoretical part into a user-friendly publication for potential contractors. The publication is intended for anyone interested in the subject of graphic design competitions and will provide a summary of pivotal information necessary for its smooth course.
    Slejška, Michal, 1959-. Marešová, Věra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design II
    grafický design. veřejná soutěž. logo. jednotný vizuální styl. graphic design. public competition. corporate design. diplomové práce
    766:655. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.