Počet záznamů: 1  

Výzkum informovanosti studentů sociální pedagogiky o bieotické problematice prenatální diagnostiky

  1. DA 7927
    Jaklová, Lenka, 1993-
    Výzkum informovanosti studentů sociální pedagogiky o bieotické problematice prenatální diagnostiky / Lenka Jaklová. -- 2017. -- 93 listů : grafy + 1 DVD. -- Vedoucí práce Pavel Doulík. -- Oponent Ilona Pešatová. -- Abstrakt: Cílem předložené kvalifikační práce s názvem Výzkum informovanosti studentů sociální pedagogiky o bioetické problematice prenatální diagnostiky je na základě teoretických poznatků z dostupných odborných literárních zdrojů a realizovaného empirického výzkumu analyzovat míru informovanosti studentů sociální pedagogiky o bioetické problematice prenatální diagnostiky. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě části: rešeršní a empirickou. V teoretické části bakalářské práce jsou rozebírány souvislosti mezi sociální pedagogikou a bioetikou s akcentem na jejich historický vývoj, uplatnění sociálních pedagogů v rezortu zdravotnictví a možnosti profesionální práce s gravidními ženami po pozitivním výsledku prenatální diagnostiky (poradenství, krizová intervence). Empirické šetření realizované v rámci výzkumné části bakalářské práce je zaměřeno na analýzu míry informovanosti studentů sociální pedagogiky o bioetické problematice prenatální diagnostiky. Získané informace jsou analyzovány a na jejich základě jsou stanovena doporučení pro sociálně pedagogickou praxi.. -- Abstrakt: The main aim of the qualification thesis titled Research on students' awareness of social studies on bioethical issues of prenatal diagnosis is to analyze the level of awareness of students of social studies on bioethical issues of prenatal diagnosis, based on theoretical knowledge of available literature sources and realized empirical research. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part of the thesis analyzes the relation between social pedagogy and bioethics with emphasis on their historical development, application of social educators in the health sector and professional working with pregnant women after a positive results of prenatal diagnosis (counseling, crisis intervention). Empirical survey realized within the research part of the thesis is aimed to analyse the degree of awareness of students of social studies on bioethical issues of prenatal diagnosis. On the basis of the analysis of gathered information are determined recommendations for the socio-educational practice.
    Doulík, Pavel, 1977-. Pešatová, Ilona. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    sociální pedagogika. prenatální diagnostika. bioetika. interrupce. social studies. bioethic. prenatal diagnosis. abortion. bakalářské práce
    37.013.42. 618.33-07. 177:57/61. 608.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.