Počet záznamů: 1
Teorie a metody politického marketingu
Údaje o názvu Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Osobní jméno Chytilek, Roman, 1976- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Fyz.popis 341 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Eibl, Otto, 1981- (autor)
Matušková, Anna, 1978- (autor)Předmět.hesla politický marketing * political marketing Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 18947 3300032703 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně KB 18947 3300032704 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně
Počet záznamů: 1