Počet záznamů: 1  

Vizuální identita piva

  1. DA 7193
    Tvrdíková, Tereza, 1989-
    Vizuální identita piva / Tereza Tvrdíková. -- 2016. -- 35 listů : barevné ilustrace + 1 DVD. -- Vedoucí práce Karel Míšek. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření vizuální identity pro firmu MŮJZDROJ. Tato firma se zabývá prodejem surovin určených k výrobě piva v domácích podmínkách. Pomocí vizuální identity jsem chtěla dokázat, že uvařit svoje vlastní pivo je jednoduché a zábavné. Vizuální identita je nápomocna především novým nadšencům při jejich prvních pokusech s vařením domácího piva a je zároveň přehledná pro zkušenější uživatele. Hlavním cílem bylo vytvořit takovou identitu, která bude za použití jednoduchých prvků snadno zapamatovatelná a dlouhodobě využitelná firmou MŮJZDROJ.. -- Abstrakt: The aim of this thesis was to create visual identity for MŮJZDROJ. This company is selling material suitable for home brewing. With the help of visual identity I wanted to demonstrate, that brewing your own beer can be simple and funny. It is useful mainly for beginners in this field, but I think that experts will consider it helpful, too. The goal was to create identity that will be easy memorable and long-term utilizable with MŮJZDROJ company.
    Míšek, Karel, 1945-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I
    grafický design. vizuální identita. pivo. suroviny. visual identity. beer. raw materials. bakalářské práce
    766:655. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.