Počet záznamů: 1  

Vytváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy

  1. Údaje o názvuVytváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy / Miroslava Klofáková
    Osobní jméno Klofáková, Miroslava, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis71 listů, 10 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Renata Šikulová
    AbstraktBakalářská práce se zabývá tvorbou pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy. Teoretická část vychází z poznatků odborníků zabývajících se klimatem školy a třídy. Popisuje význam předškolního vzdělávání pro rozvoj dítěte. Dále pak definuje klima školy, třídní klima a s tím související termíny podmínky vzdělávání, charakterizuje hlavní aktéry: dítě předškolního věku, rodinu, učitelku mateřské školy. V závěru teoretické části jsou uvedeny výukové metody podporující pozitivní klima a prosociální význam činností, se kterými se dítě setkává v průběhu dne v mateřské škole. Praktická část metodicky zpracovává společné utváření pravidel třídy na základě práce s příběhem, který je zároveň motivací pro následnou nabídku aktivit, podporujících pozitivní atmosféru a klima třídy mateřské školy. Pro zhodnocení konkrétních výkonů dítěte jsou využity jednoduché reflektivní techniky.
    This bachelor thesis focuses on the creation of a positive environment in pre-school class. Theoretical part is based on experts' findings about positive pre-school class environment. It describes importance of pre-primary education for child's development. Further it defines climate of school, class environment and related terms education conditions, it characterizes the main actors: pre-school child, its family and teacher. In conclusion of this part, there are teaching methods supporting positive environment and prosocial importance of activities that child meets during the day in kindergarten. Practical part writes up common creation of class rules based on work with story which is simultaneously a motivation for next range of activities supporting positive feel and environment of pre-school class. There are used simple reflective techniques for evaluation of child's performance in this part.
    Dal.odpovědnost Šikulová, Renata, 1963- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výchova a vzdělávání * děti předškolního věku
    Předmět.hesla klima školy * klima třídy * rodina * učitel * pravidla třídy * school environment * class environment * pre-school child * family * teacher * rules in the kindergarten * educational activities
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.0 * 376 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175468
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 62503300706250sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.