Počet záznamů: 1
Vnímání značky Astor českými spotřebiteli
Údaje o názvu Vnímání značky Astor českými spotřebiteli / Aneta Škvorová Osobní jméno Škvorová, Aneta, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2016 Fyz.popis 99 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Petr Brázda Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016 Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla kosmetické přípravky * reklama a propagace * spotřebitelé Předmět.hesla značka image brand management Astor dekorativní kosmetika positioning marketingový mix SWOT analýza marketingový výzkum dotazníkové šetření Chí-kvadrát test brand color cosmetics marketing mix SWOT analysis marketing research survey Chi-square test Forma, žánr diplomové práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 665.5 * 659.1 * 366-05 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174123 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 6649 3300706649 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1