Počet záznamů: 1
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o
- DA 6042
Hajská, Monika, 1990-
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o. / Monika Hajská. -- 2015. -- 75 listů : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Čeněk Celer. -- Abstrakt: Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky. Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím pracovníkem, který je dále bude implementovat do společnosti. Cílem firmy je dosáhnout maximálního zisku. Závěrem práce je zhodnocení dotazníkového šetření, návrh strategie, implementace strategie do firmy a její doporučená kontrola.. -- Abstrakt: The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit. The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. Preparatory suggestions are consulted with a directing employee who will then implement these further into the society. The goal of the company is to reach maximum profit. The outcome of the thesis is to evaluate the survey, suggested strategies, the implementation of the strategy into the company and its recommended inspection.
Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu
průmyslový marketing. dotazníkové šetření. marketingové prostředí. marketingový mix. SWOT analýza. zákazníci. survey. marketing environment. marketing mix. SWOT analysis. customers. bakalářské práce
658.849.2. (043)378.22
Počet záznamů: 1