Počet záznamů: 1  

Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby

  1. DA 5895
    Pres, Petr, 1987-
    Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby / Petr Pres. -- 2015. -- 57 listů : ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Aleš Navrátil. -- Abstrakt: Prace se zabyva problematikou designu propagacnich materialu a tiskovin se zamerenim na hudbu, hudebni kulturu a sirsi kulturni vyziti. Zkouma vyvoj designu a jeho vztah k hudebni tematice a jeho promeny za posledni stoleti. Duraz je kladen zejmena na vztah k hudebnimu managementu a roli designu v procesu propagace a popularizace hudby. Analyze byly podrobeny predevsim plakaty a propagacni materialy, dale CD nosice a publikace s hudebni tematikou. Soucasti prace jsou prilohy dokumentujici tiskoviny podrobene analyze a kritice.. -- Abstrakt: Thesis deals with the design of promotional materials and printed with a focus on music musical culture and wider cultural activities. Examines the evolution of design and its relationship to the theme of music and its changes over the last century. The emphasis is on the relationship with the music management and the role of design in the process of promotion and popularization of music. Posters and promotional materials were mainly analyzed, as well as CDs and publications with a musical theme. The appendixes document the prints submitted for analysis and criticism.
    Navrátil, Aleš, 1949-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    popularizace hudby. design. vizualni kultura. hudebni kultura. hudebni marketing. visual culture. music culture. music marketing. bakalářské práce
    78.05. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.