Počet záznamů: 1  

Vizuální identita

  1. Údaje o názvuVizuální identita / Markéta Oličová
    Osobní jméno Oličová, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis28 listů, 3 nečíslované listy příloh : barevné ilustrace + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Karel Míšek
    AbstraktCílem této práce bylo vytvoření jednotné vizuální identity pro Kmochův Kolín, meziná-rodní festival dechových orchestrů. Vizuální identita měla být originální a oslovit kromě kaž-doročních účastníků nové a zároveň mladší generace. Docílit takové identity, která by byla snadno zapamatovatelná a mohla být využívána dlouhodobě jak pro propagaci v Čechách tak v zahraničí. Nastíněním dané problematiky nejen v oblasti vizuální komunikace a brandingu, ale i uvedením do historie festivalu a vše s ním spojené, bylo docíleno obecného přehledu v dané problematice. Způsob, jakým bylo k práci přistupováno a jakého výsledku bylo dosa-ženo, může být inspirací pro další grafické designéry nebo může práce posloužit pro objasnění základních problémů v oblasti grafického designu.
    The aim of this work was to create a unified visual identity for Kmochův Kolín, the inter-national festival of brass bands. Visual identity should be genuine and except permanent visi-tors it should adress also new young generations. Achieve such an identity that would be easy to remember and can be used both for long-term promotion in the Czech Republic and abroad. Approaching the issue, not only in visual communication and branding, but also an introduction to the history of the festival and everything associated with it, has achieved a general overview of the topic. The way it was approached to work and what was achieved, it can be an inspiration for other designers or graphic work can serve to clarify the basic issues in the field of graphic design.
    Dal.odpovědnost Míšek, Karel, 1945- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla grafický design * reklama a propagace
    Předmět.hesla vizuální komunikace * vizuální prostředky * analýza * linie * plocha * barva * velikost * pohyb * kontrast * doplnění * typografie * písmo * figura * pozadí * obraz * fotografie * branding * grafický designér * značka * logo * tvar * barva * vizuální identita * rešerše * Kmochův Kolín * historie * dechový orchestr * realizace * koncepce * aplikace * logo * web * reklamní předměty * merkantilie * plakát * billboard * program * žesťový nástroj * lesní roh * dechová hudba * festival * vizuální styl * visual communication * visual aids * analysis * line * space * color * size * movement * contrast * addition * typography * font * figure * background * painting * photography * branding * advertising * graphic designer * brand * logo * shape * color * visual identity * research * Kmochův Kolín * history * brass band * implementation * design * application * logo * website * promotional items * marketing aids * poster * billboard * program * brass instrument * french horn * brass music * festival * visual style
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt76 - Grafické umění. Grafika
    MDT766:655 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173588
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 55933300705593sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.