Počet záznamů: 1
Vizuální identita
Údaje o názvu Vizuální identita / Markéta Oličová Osobní jméno Oličová, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 28 listů, 3 nečíslované listy příloh : barevné ilustrace + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Karel Míšek Abstrakt Cílem této práce bylo vytvoření jednotné vizuální identity pro Kmochův Kolín, meziná-rodní festival dechových orchestrů. Vizuální identita měla být originální a oslovit kromě kaž-doročních účastníků nové a zároveň mladší generace. Docílit takové identity, která by byla snadno zapamatovatelná a mohla být využívána dlouhodobě jak pro propagaci v Čechách tak v zahraničí. Nastíněním dané problematiky nejen v oblasti vizuální komunikace a brandingu, ale i uvedením do historie festivalu a vše s ním spojené, bylo docíleno obecného přehledu v dané problematice. Způsob, jakým bylo k práci přistupováno a jakého výsledku bylo dosa-ženo, může být inspirací pro další grafické designéry nebo může práce posloužit pro objasnění základních problémů v oblasti grafického designu. The aim of this work was to create a unified visual identity for Kmochův Kolín, the inter-national festival of brass bands. Visual identity should be genuine and except permanent visi-tors it should adress also new young generations. Achieve such an identity that would be easy to remember and can be used both for long-term promotion in the Czech Republic and abroad. Approaching the issue, not only in visual communication and branding, but also an introduction to the history of the festival and everything associated with it, has achieved a general overview of the topic. The way it was approached to work and what was achieved, it can be an inspiration for other designers or graphic work can serve to clarify the basic issues in the field of graphic design. Dal.odpovědnost Míšek, Karel, 1945- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla grafický design * reklama a propagace Předmět.hesla vizuální komunikace * vizuální prostředky * analýza * linie * plocha * barva * velikost * pohyb * kontrast * doplnění * typografie * písmo * figura * pozadí * obraz * fotografie * branding * grafický designér * značka * logo * tvar * barva * vizuální identita * rešerše * Kmochův Kolín * historie * dechový orchestr * realizace * koncepce * aplikace * logo * web * reklamní předměty * merkantilie * plakát * billboard * program * žesťový nástroj * lesní roh * dechová hudba * festival * vizuální styl * visual communication * visual aids * analysis * line * space * color * size * movement * contrast * addition * typography * font * figure * background * painting * photography * branding * advertising * graphic designer * brand * logo * shape * color * visual identity * research * Kmochův Kolín * history * brass band * implementation * design * application * logo * website * promotional items * marketing aids * poster * billboard * program * brass instrument * french horn * brass music * festival * visual style Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 76 - Grafické umění. Grafika MDT 766:655 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173588 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5593 3300705593 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1