Počet záznamů: 1  

Jazykovaja gra v russkoj i češskoj reklame

  1. Údaje o názvuJazykovaja gra v russkoj i češskoj reklame [rukopis] / Yevgeniya Kazarina
    Souběž.n.Jazyková hra v ruské a české reklamě
    Osobní jméno Kazarina, Yevgeniya, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2015
    Fyz.popis44 l. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Inna Kalita. Název a text práce v ruském jazyce
    AbstraktReklama je základním kamenem moderního života. V dnešní době je reklama efektivním prostředkem v různých sférách komunikativních a výrobně-ekonomických vztahu. Je rozšířena téměř ve všech hlavních oblastech lidského života, což samozřejmě zvyšuje badatelský zájem o tento fenomén. Ve své bakalářské práci se budu věnovat teoretickým a praktickým aspektům této problematiky a rozeberu je jak ze stylistického tak i z psychologického hlediska. Cílem mé práce je určit modely projevu jazykové hry v reklamním textu. Teoretická část bakalářské práce se zabývá způsoby ovlivňování reklamy, reklamou jako objektu lingvistického bádání, nejasnostmi a příslovími v reklamních textech, funkcemi moderních přejatých slov anglicizmy, žargonem. Jsou zde uvedené funkce reklamy a parémie v reklamních textech. Praktická část se zaměřuje na metody jazykové hry v české a ruské reklamě. Analyzuje se zde etnicko-kulturní kontext jazykových her, zkoumají se mentální podobnosti a rozdíly. Závěr je věnován výsledkům bakalářské práce, popisující vlastnosti jazykových hříček v ruské a české lingvistice.
    Werbung stellt einen Grundstein moderner Beziehungen dar. Sie tritt in fast allen Hauptbereichen des menschlichen Lebens auf, was selbstverständlich das Forschungsinteresse an diesem Phänomen erhöht. In der vorliegenden Bachelorarbeit widmen wir uns sowohl theoretischen als auch praktischen Aspekten dieser Problematik. Das Ziel der Arbeit besteht darin, Modelle des Sprachspiels in Werbetexten zu bestimmen. Der theoretische Teil der Arbeit beschäftigt sich mit verschiedenen Arten der Beeinflussung von Werbung, mit der Werbung als Objekt linguistischer Forschung, mit Unklarheiten und Sprichwörtern in Werbetexten sowie mit Funktionen moderner Entlehnungen. Der praktische Teil fokussiert Methoden des Sprachspiels in tschechischer und russischer Werbung. Es wird der ethnisch-kulturelle Kontext der Sprachspiele analysiert und mentale Ähnlichkeiten sowie Unterschiede untersucht. Das Schlusskapitel behandelt die Ergebnisse der Bachelorarbeit, die Merkmale der Sprachspiele in Russisch und Tschechisch beschreibt.
    Dal.odpovědnost Kalita, Inna, 1969- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla ruština * reklama a propagace * přísloví a rčení
    Předmět.hesla jazyková hra * reklamní text * funkce reklamy * advertising * advertising of function * catchword * slogan
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt811.161.1 - Ruština
    MDT811.161.1 * 659.1 * 398.9 * 82-84 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.ruština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170849
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 47393300704739sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.