Počet záznamů: 1  

Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění

  1. DA 5132
    Zapský, Ondřej, 1993-
    Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění / Ondřej Zapský. -- 2015. -- 47 listů : grafy, barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Alice Reissová. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají obyvatelé města Kadaně ke společnosti ČEZ a jak hodnotí PR aktivity společnosti ČEZ na Kadaňsku. K vysvětlení public relations, PR, slouží první kapitola, která mj. popisuje využití, nástroje, cíle a definuje základní pojmy PR. Práce se dále zabývá lidskými postoji, jakožto oblastí sociální psychologie. Zaměření je zde věnováno k jejich utváření a změně, ale také k jejich měření. Pozornost je věnována i charakteristice společnosti ČEZ, a.s. a jejím PR aktivitám ve zvoleném regionu. Hlavní část této práce je obsažena ve čtvrté kapitole, zaměřené na vyhodnocení postojů obyvatel města Kadaně ke společnosti ČEZ, a.s. a jejím PR aktivitám pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky šetření, jejich vzájemná komparace a popsání aktuální situace v regionu.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is to determine the attitudes of city dwellers of Kadan to CEZ company and how to evaluate the PR activities of CEZ in the Kadan region. The first chapter serves to explain public relations, PR for short, which among other things describes using, tools, objectives and defines the basic concepts of PR. The thesis also deals with human attitudes, as the field of social psychology. The focus here is devoted to their formation and change, but also how to measure them. Attention is paid to the characteristics of the company CEZ, a.s. and its PR activities in the selected region. The main part of this work is contained in the fourth chapter, aimed at the evaluation of the attitudes of the population of the city Kadan to the CEZ company and its PR activities using a questionnaire survey. The conclusion summarizes the results of the investigation, their comparison and describe the current situation in the region.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    public relations. veřejné mínění. sociální postoje. marketingový mix. komunikace. Skupina ČEZ. social attitudes. public opinion. marketing mix. communication. CEZ Group. bakalářské práce
    659.4. 316.65. 32.019.5. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.