Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení

  1. DA 5083
    Farská, Monika, 1992-
    Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení / Monika Farská. -- 2015. -- 93 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Miroslav Barták. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce na téma "Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení", je analýza současné situace restaurace "U Kulaté báby". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretickým poznatkům o marketingu, marketingovém mixu služeb a situační analýze. Z těchto poznatků je pak vycházeno v praktické části, která zahrnuje představení vybrané restaurace, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, prostředí restaurace a SWOT analýzu. Dále je proveden průzkum zákazníků formou ankety. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce návrhy na zlepšení marketingové komunikační strategie, které zajistí větší návštěvnost a zviditelnění restaurace. Při zpracování byly použity kvalitní literární zdroje, informace z rozhovoru s majitelem restaurace a bylo vycházeno i z vlastních poznatků a zkušeností.. -- Abstrakt: The focus of the thesis entitled "Marketing strategy of chosen restaurant facility " is an analysis of the current situation in the restaurant "U Kulaté báby". The work is divided into theoretical and practical part. The first part is devoted to theoretical knowledge about marketing, marketing mix of services and situational analysis. From these findings is deduced in the practical part, which includes an introducing of the chosen restaurant, the analysis of individual elements of marketing mix, the restaurant surroundings and SWOT analysis. Furthermore, there is the research of the customers through surveys. Based on the analyzes are in the conclusion of the work suggestions for improving marketing communications strategies that ensure bigger turnout and visibility of the restaurant. While the processing was used high-quality literary sources, information from an interview with the owner of the restaurant and it was deduced from the knowledge and experience of the author.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový management. restaurace. veřejné stravování. situační analýza. makroprostředí. mikroprostředí. marketingový mix. SWOT analýza. marketing strategy. situational analysis. macroenvironment. microenvironment. marketing mix. bakalářské práce
    658.8:005. 640.43. 640.4. 351.757. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.