Počet záznamů: 1
Digitální marketing
Údaje o názvu Digitální marketing / Radek Sedlecký Osobní jméno Sedlecký, Radek, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 50 listů : barevné ilustrace + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Miroslav Barták Abstrakt Předmětem bakalářské práce je analýza digitálního marketingu a jeho využití firmami v Ústeckém kraji. V první části se práce zabývá teoretickou analýzou digitálního marketingu a ukazuje jednotlivé nástroje a prostředí digitálního marketingu. V praktické části se práce věnuje analýze firmy využívající digitální marketing. V závěrečné části je porovnání s konkurencí a doporučení pro firmu využívající digitální marketing. The bachelor's thesis deals with an analysis of digital marketing and its application for companies in Ústecký kraj. In the first part, the thesis deals with theoretical analysis of digital marketing and shows the tools and platform of digital marketing. In practical part the thesis deals with analyzes of company using digital marketing. In the final part deals with comparison of competition and gives recommendation for company using digital marketing. Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * veřejný internet * internetové sociální sítě * webové stránky * reklama a propagace * cukrářství Předmět.hesla digitální marketing * digital marketing * social network * advertisement * website * sweet shop Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 004.738.5-027.555 * 004.738.5:316.472.4 * 004.738.12 * 659.1 * 663.916 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169092 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5088 3300705088 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1