Počet záznamů: 1  

Lesní pěšiny, polní úvozy a osamělé stromy

  1. DA 3928
    Hájková, Petra, 1986-
    Lesní pěšiny, polní úvozy a osamělé stromy [rukopis] : umění ve veřejném prostoru / Petra Hájková. -- 2014. -- 63 l. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jiří Kovanda. -- Abstrakt: Diplomová práce se věnuje fenoménu umění ve veřejném prostoru, jinak také zvané public art. V úvodní části své diplomové práce se nejprve zaměřím na umění ve veřejném prostoru a jeho široké spektrum různých uměleckých přístupů. Umění ve veřejném prostoru není omezeno, co se výrazových prostředků týká. Public art vybírá z pestré palety prostředků a pojetí veřejného prostoru. Jednotlivý umělci se chápou tohoto prostoru rozličně. Public art ozvláštňuje náš veřejný prostor a přibližuje uměleckou tvorbu obyčejným lidem. V dalších kapitolách se budu věnovat autorům zvolených na základě subjektivního uvážení. V dílech vybraných autorů sledovat rozdílné přístupy a nepřetržitý další vývoj tématu.. -- Abstrakt: The Thesis focuses on public area art phenomenon also known as public art. The introductory part of the paper focuses on the wide variety of artistic approaches to public art. There are no limitations to means of expression in this art and there is a wide variety of means and conceptions of it. Each artist interprets public art differently and individually. Public art enhances our space and brings art closer to general public. Following chapters will be dedicated to few individually chosen artists and their works where I will be analysing their approach and conception of public art and its development.
    Kovanda, Jiří, 1953-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér performance
    performance (umění). public art. site specific. veřejné umění. veřejný prostor. instalace. enviroment. land art. public area. installation. enviroment. diplomové práce
    7.038.531. 7.038.55-027.555. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.