Počet záznamů: 1  

Koncept podpory prodeje krmiv pro zvířata

  1. DA 3907
    Mitáčková, Michaela, 1989-
    Koncept podpory prodeje krmiv pro zvířata [rukopis] / Michaela Mitáčková. -- 2014. -- 44 l., [21] l. příl. : barev. il. + 1 DVD-ROM. -- Ved. práce Pavel Beneš. -- Abstrakt: Práce je zaměřena na vytvoření a realizaci reklamní kampaně pro firmu zabývající se výrobou krmiv pro zvířata. Úvod je věnovaný definici vybrané značky, dále marketingu, kde jsou rozebrány současné principy při vytváření marketingové strategie. V další fázi se věnuji implementaci marketingového plánu do nově vytvořené reklamní kampaně spolu s její vizuální komunikací.. -- Abstrakt: The work is focused on the creation and implementation of advertising campaigns for companies engaged in the production of animal feed. The introduction is dedicated to the definition of the selected brands, as well as marketing, where current strategy principles are discussed. The next stage is devoted to the implementation of the marketing plan in the newly created advertising campaigns, along with its visual communications.
    Beneš, Pavel, 1960-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design
    design. reklama a propagace. prodej. reklamní kampaň. marketing. krmivo. výživové doplňky. Fitmin. pes. guerilla. virální video. plakát. advertising campaign. marketing. feed. nutritional supplements. dog. viral video. poster. diplomové práce
    7.05. 659.1. 658.8. 339.187. 347.451. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.