Počet záznamů: 1
Marketingová strategie sportovního centra
Údaje o názvu Marketingová strategie sportovního centra [rukopis] / Veronika Němcová Osobní jméno Němcová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 44 l., [9] l. příl. : il., grafy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * marketingová komunikace * reklama a propagace * sportovní kluby Předmět.hesla Střekov (Ústí nad Labem, Česko) Předmět.hesla marketingová strategie SWOT analýza dotazníkový výzkum komunikační mix marketing strategy SWOT analysis survey research communication mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 658.8:316.77 * 659.1 * 796/799:061 * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169033 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3124 3300703124 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1