Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max [rukopis] / Lucie Benešová Osobní jméno Benešová, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 56, 4 l. : grafy Poznámky Ved. práce Miroslav Barták Abstrakt Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix lékárenského řetězce Dr. Max v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením ekonomických pojmů týkajících se tématu, které jsem vypracovala na základě odborné literatury. Praktická část je věnována rozboru marketingového mixu lékárny Dr. Max a zhodnocení odpovědí z dotazníků. Výsledkem mé práce jsou případná doporučení na zlepšení. Target of my bachalor´s theses is analyse marketing mix in pharmacy chain Dr.Max in Czech republic. First part of my theses is academic part. In this part I explain economics notions, which are experts and for the explanation I used professional books. In practical part I analyses marketing mix in pharmacy Dr.Max and I valued answers from questionaire. Consequence in my theses are specific recommendations for improvement. Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace Předmět.hesla Marketingový mix * produkt * cena * lékárna * Marketing mix * product * price * promotion * placement * pharmacy Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169042 Druh dok. Vysokoškolské práce 
Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3468 3300703468 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1