Počet záznamů: 1  

Zájmové skupiny jako faktor růstu bankovní výkonnosti

  1. DA 3709
    Bubeníček, Martin, 1990-
    Zájmové skupiny jako faktor růstu bankovní výkonnosti [rukopis] / Martin Bubeníček. -- 2014. -- 96 l., [19] l. příl. : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Olga Faltejsková. -- Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Zájmové skupiny jako faktor růstu bankovní výkonnosti" pojednává o důležitosti existence vybraných stakeholderů obchodních bank v České republice. Důležitost a míra zainteresovanosti jednotlivých stran je definována pomocí stakeholderské analýzy a vývojem českého bankovního sektoru. Na základě výsledků této analýzy byly určeny zájmové skupiny, jež jsou nejvíce spjaté s růstem bankovní výkonnosti. Autor využil specifických metod finanční analýzy a měření spokojenosti, s cílem poukázat na provázanost jednotlivých zájmových skupin při tvorbě hodnoty. Hlavním cílem autora bylo promítnout výsledky hodnocení spokojenosti zákazníků, které byly výstupem průzkumu u bankovních klientů, do spokojenosti vlastníků, kterou autor vyjádřil rentabilitou průměrného vlastního kapitálu. Tento poměrový ukazatel byl autorem stanoven jako klíčový v hodnocení spokojenosti vlastníků. Zároveň na základě spolupráce s vybranými bankami analyzovat dopad spokojenosti zaměstnanců na specifické oblasti nákladovosti jednotlivých bank, jakožto dalšího aspektu spokojenosti vlastníků.. -- Abstrakt: This thesis named "Interest groups like growth factor bank performance" deals with the importance of the existence of specific stakeholders of commercial banks in the Czech Republic. The importance and the level of involvement of each stakeholder are defined by the stakeholder analysis and the development of the Czech banking sector. Based on the results of this analysis there have been determined the interest groups that are most closely connected with the improvement of the bank performance. The author used specific methods of financial analysis and measurement of satisfaction, in order to highlight the interdependence of various interest groups in the process of value creation. The author´s main idea was to reflect the evaluation of customers´ satisfaction, which was the result of a survey conducted among bank customers, in the satisfaction of the owners by relating it to the return on average equity. This ratio index has been selected as the most important one for measuring satisfaction of owners. At the same time, on the basis of cooperation with selected banks to analyze the impact of employee satisfaction on specific areas of the costs of individual banks, as another aspect of the satisfaction of the owners.
    Faltejsková, Olga. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví
    bankovnictví. komerční banky. podniková kultura. stakeholderská analýza. obchodní banka. spokojenost zákazníků. spokojenost zaměstnanců. spokojenost vlastníků. Net Promoter Score. rentabilita průměrného vlastního kapitálu. Mystery Shopping. bankovní sektor ČR. corporate culture. stakeholders analysis. commercial bank. customer satisfaction. employee satisfaction. satisfaction of owners. return on average equity. Czech banking sector. diplomové práce
    336.71. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.