Počet záznamů: 1  

Zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání ve zkoumané firmě pomocí hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí

  1. DA 3535
    Hejduková, Kamila, 1991-
    Zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání ve zkoumané firmě pomocí hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí [rukopis] / Kamila Hejduková. -- 2014. -- 101 l., [12] l. příl. : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Josef Smejkal. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá podnikovým vzdělávacím systémem ve firmě Hennlich, s. r. o. s cílem zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání pomocí hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována pomocí odborné literatury na dané téma a zabývala se popisem vzdělávacího systému a metod vzdělávání, které jsou vhodné především pro vzdělávání a rozvoj manažerů. Součástí teoretické části práce je také kapitola věnovaná hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí. V praktické části byl představen zkoumaný podnik, stanoveny hypotézy a realizován vlastní výzkum. Pro výzkum byly použity dvě metody. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření s liniovými manažery zkoumané firmy a kvalitativní metoda v podobě rozhovoru s personální manažerkou. Na základě výsledků vlastního výzkumu bylo na závěr bakalářské práce navrhnuto možné zvýšení účinnosti hodnocení vzdělávacích akcí pro zkoumaný podnik.. -- Abstrakt: This bachelor thesis deals with a corporate education system in the Hennlich company, Ltd. in order to increase efficiency of the educational process by rating the effectiveness of educational events. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part was carried out using professional, subject-related literature. This part is primarily dedicated to the description of the educational system and teaching methods that are suitable for the training and development of managers. The theoretical part also includes a chapter devoted to rating the effectiveness of educational events. In the practical part I introduced a company survey, established hypotheses and implemented my own research. For my research I used two methods: a quantitative research in the form of a questionnaire survey with line managers of the subjected company and qualitative methods in the form of an interview with the HR manager. Based on the results of my own research, in the conclusion of my bachelor thesis, I have suggested a possible increase in evaluation efficiency of educational events for the given company. ?.
    Smejkal, Josef. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    vzdělávání zaměstnanců. vzdělávání pracovníků. metody vzdělávání. seberozvoj. zpětná vazba vzdělávání. hodnocení účinnosti vzdělávání. staff education. teaching methods. training feedback. evaluation of the effectiveness training. bakalářské práce
    377.44. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.