Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie sportovního obchodu

  1. DA 3268
    Krasl, Jan, 1988-
    Marketingová strategie sportovního obchodu [rukopis] / Jan Krasl. -- 2014. -- 73 l., [3] l. příl. : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Ivana Štěpánová. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce je určit stav marketingového úsilí společnosti Hervis sport a móda s.r.o. pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, zpracováním marketingového výzkumu a na základě nich společnosti doporučit nové marketingové nápady, které by jí pomohly k zefektivnění, zviditelnění a k získání konkurenčních výhod. Tato diplomová práce byla sepsána za pomoci liniového managementu společnosti Hervis sport a móda s.r.o., poznatků z přednášek a cvičení oboru Podniková ekonomika a management, mnoha zdrojů z internetu a literatury níže uvedené. Práce je členěna do dvou základních částí- teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozepsány poznatky získané za celé vysokoškolské studium doplněné o nové poznatky z přečtené literatury. Praktická část se věnuje rozboru současné situace společnosti Hervis sport a móda s.r.o., jejím aktivitám vyvíjeným vůči zákazníkům, vyhodnocením údajů a následnému návrhu marketingových řešení a strategií.. -- Abstrakt: The main objective of this thesis is to specify through the use of inside and external environment analysis, SWOT analysis, analysis of marketing mix and results of marketing research the current state of marketing efforts of the Hervis Sport and Fashion Ltd. On this base there are recommended new marketing inventions and ideas to the company for to help increasing its effectiveness, make it more visible and obtain competitive advantage. This dissertation has been written with the supervision of the Hervis Sport and Fashion management, with the knowledge acquired from Business Economics and Management course, with the help of many internet sources and the literature mentioned below. This dissertation consists of two main sections - theoretical and practical. The theoretical section presents the findings acquired during university education complemented by the knowledge from the perused literature. The practical section analyses contemporary situation of Hervis Sport and Fashion, its activities toward customers, presents an evaluation of the data and suggests new marketing solutions and strategies.
    Štěpánová, Ivana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketingový management. marketing. strategie. marketingový mix. SWOT analýza. PEST analýza. marketingový výzkum. marketing. strategy. marketing mix. SWOT analysis. PEST analysis. marketing research. diplomové práce
    658.8:005. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.