Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s

  1. DA 3401
    Tobiášová, Veronika, 1992-
    Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. [rukopis] / Veronika Tobiášová. -- 2014. -- 61 l. : schémata, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstrakt: Tématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů F I OKNA a. s. Práce si klade za cíl zhodnotit stávající marketingový mix podniku, na základě čehož jsou stanovena doporučení vedoucí ke zefektivnění daného mixu. Práce sestává ze dvou částí, a to části teoretické a praktické. V teoretické části pomocí dostupné literatury objasňuji základní podstatu marketingu a jeho nástrojů, dále se zabývám vnitřním a vnější prostředím podniku a v neposlední řadě také SWOT analýzou, kterou aplikuji v praktické části na zkoumaný podnik. Získané poznatky využívám v praktické části, která je zaměřena na marketingový mix daného podniku a na analýzu jeho okolí. Prostřednictvím SWOT analýzy vytyčuji silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Dále charakterizuji konkurenty, jež mohou podnik ovlivnit. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření. Práce vrcholí zhodnocením a následným návrhem doporučení .. -- Abstrakt: The theme of a bachelor work is an analysis of marketing tolls of F I OKNA a. s. The main objective is to evaluate current marketing mix of company and determine reccomendations leading to streamlining. The bachelor work consists of a practical and a theoretical part. In the theoretical part throught available literature explains the main essence of marketing and its tools, internal and external environment of company and also SWOT analysis which is applied in practical part on the company. Gained knowledge is used in the practical part which is focused on marketing mix of company and analysis of its environts. Through SWOT analysis defines strong and weaknesses, opportunities and threats. I also characterize the competitors which can influence the company. The bachelor work also contains a survey. The bachelor work culminates evaluation and subsequent recommendations.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    podniková ekonomika. marketingový management. marketing. marketingový mix. produkt. cena. distribuce. propagace. mikroprostředí. makroprostředí. SWOT analýza. marketing mix. product. price. place. promotion. microenvironment. macroenvironment. bakalářské práce
    658. 658.8:005. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.