Počet záznamů: 1
Vizuální identita
- DA 1192
Bergmannová, Sára, 1986-
Vizuální identita [rukopis] / Sára Bergmannová. -- 2013. -- 33 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Karel Míšek. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit vizuální identitu vlastní obchodní značky REFORMÁT, jež prezentuje výrobky, které vznikly modelem ?ze starého nové?; v případě REFORMÁTU se jedná o produkty ze starého či odpadového papírenského materiálu. Nejde tedy o klasickou recyklaci, ale o recyklaci přímou. Výsledkem pak jsou nejen jednotlivé papírenské výrobky, ale jedná se o ucelený koncept papírnictví z druhé ruky. Cílem mého projektu je jednak propagace značky, komunikace s potenciálními zákazníky a prodej výrobků ?s příběhem?, jednak pokus o nastínění možností znovupoužití materiálů se záměrem zachování zdrojů.. -- Abstrakt: The objective of this bachelor thesis is to create its own visual identity of trademark brand REFORMÁT that presents products resulting from the model new from old. REFORMÁT produces new products from old or waste paper material. It is not a classic recycling, but direct recycling where the outcome is not only individual paper products, but second hand stationary as a whole. The objective of my project is not only brand communication with potential customers and sale of products containing a story, but also attempt to outline the possibility of reusing materials with the intent of conservation.
Míšek, Karel, 1945-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I
grafický design. papírenské výrobky. komunikace. korporátní identita. vizuální identita. recyklace. přímá recyklace. communication. corporate identity. visual identity. recycling. direct recycling. bakalářské práce
766:655. 676.8. (043)378.22
Počet záznamů: 1