Počet záznamů: 1  

Výzkum efektivity aktivizujících výchovných metod u dětí z dětských domovů

  1. Údaje o názvuVýzkum efektivity aktivizujících výchovných metod u dětí z dětských domovů [rukopis] / Milada Danyiová
    Osobní jméno Danyiová, Milada, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis128 l. : barev. il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Pavel Doulík
    AbstraktBakalářská práce se věnuje efektivitě aktivizujících výchovných metod u dětí v dětských domovech, které se realizují ve volném čase. Popisuje aktivizující výchovné metody, vysvětluje pojem volný čas, jeho historii v ČR a vliv životního stylu na volný čas. Pro úplné zmapování dané tématiky se práce blíže věnuje náplni práce vychovatele v dětském domově, okrajově pak vysvětluje náhradní rodinnou péči, ústavní a ochrannou výchovu. Empirická část je zaměřena na analýzu rozdílů v názorech vybraného vzorku dvou skupin dětí a mládeže na trávení volného času, konkrétně žijící v dětském domově a školní jídelně Tuchlov. V jedné výzkumné skupině probíhala výchova dle tradičního plánu výchovy a ve druhé byla výchova zaměřena na aktivizující metody výchovy a to po dobu osmnácti měsíců. Cílem je zkoumání efektivity výchovných metod prostřednictvím dotazníku.
    The bachelor thesis deals with effectiveness of activating upbringing methods in children in children homes, performed in free time. It describes activating upbringing methods, explains the term free time, its history in the Czech Republic and influence of lifestyle on free time. To map the topic comprehensively the thesis focuses on the work of a carer in a children home, it marginally explains substitute family care, institutional upbringing and protective upbringing. The empiric part focuses on analysis of differences in opinions on spending free time, among a selected sample of two groups of children and youngsters living in Tuchlov Children Home and School Canteen. Upbringing according to the traditional scheme was applied in one group, while in the other the upbringing was focused on activating upbringing methods, namely for 18 months. The aim is to research effectiveness of the upbringing methods by means of a questionnaire.
    Dal.odpovědnost Doulík, Pavel, 1977- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla zážitková pedagogika * výchova pro volný čas * dětské domovy
    Předmět.hesla animátor * projekty * children's home * experience pedagogy * project * education for leisure time
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.01:159.923.35 * 37.03:379.8 * 364-54-053.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00156135
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 10053300701005sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.