Počet záznamů: 1
Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity
Údaje o názvu Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity [rukopis] / Martin Jodas Osobní jméno Jodas, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 115 l., [5] l. příl. : grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Miroslav Barták Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla zážitkové aktivity adaptační kurzy letní tábory marketingová strategie SWOT analýza marketingový mix cílený marketing experience activities adaptation courses summer camps marketing strategy SWOT analysis marketing mixture eimed marketing Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166116 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2323 3300702323 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1