Počet záznamů: 1
Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech
Údaje o názvu Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech [rukopis] / Dmitry Marenkov Další variantní názvy Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů Osobní jméno Marenkov, Dmitry, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 42 l. + 1 CD-ROM Poznámky Ved. práce Jan Horálek. Volná příloha (brožura) nedodána Abstrakt Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce. The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part will be put to use and within the practical part I will attempt to create my own advertising texts. Dal.odpovědnost Horálek, Jan, 1947- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Reklama * reklamní text * reklamní jazykové prostředky * rysy reklamního textu * Advertisement * advertising text * advertising language devices * characteristic features of an advertising text Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00129113 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 18857 3149958857 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1