Počet záznamů: 1  

Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center

  1. Údaje o názvuMotivační faktory a jejich preference u pracovníků call center [rukopis] / Lucie Drahozalová
    Osobní jméno Drahozalová, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis44 l., [8] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké motivační faktory jsou důležité pro pracovníky call center a jak se jejich preference vyvíjejí v průběhu času. V první kapitole teoretické části práce jsem se věnovala vymezení pojmu pracovní motivace, teoriím motivace, charakteristice jednotlivých motivačních faktorů a měření atmosféry na pracovišti. Druhá kapitola byla věnována samotným call centrům, jejich organizační struktuře a konkrétní motivaci telefonních operátorů. V rámci praktické části bylo provedeno místí šetření mezi telefonními operátory. Jeho cílem bylo zjištění preferencí motivačních faktorů a jejich vývoj v průběhu času. Ze získaných dat vyplynulo, že pro všechny skupiny dotázaných telefonních operátorů jsou v aktuálních preferencích na prvních příčkách platové ohodnocení, jistota práce a pracovní podmínky. Při zpětném pohledu hodnotili jako důležité, kromě již zmíněných faktorů také úspěch a náplň práce. Další výsledky jsou zpracovány v praktické části mé práce.
    The goal of my bachelor thesis is determine what are the important motivational factors for call-center workers and how the preferences evolve over time. The first chapter of theoretical part is devoted to the definition of work motivation, theories of motivation, characteristics of individual motivational factors and measurement of atmoshpere in the workplace. The second chapter deals with actual call centers themselves, their organizational structure and specific motivation of telephone operators. In the practical part, an investigation was carried out between telephone operators. The goal was to determine the preferences of motivational factors and their evolution over time.The data obtained showed that for all groups of respondents of telephone operators, the top list of preferences is very similar: salary, job security and working conditions. In retrospect, workers, in addition to above mentioned motivational factors, rated as important success at work and work content. Further results are processed in the practical part of my work.
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla pracovní motivace * telemarketing * call centra
    Předmět.hesla motivační faktory * měření motivace * telefonní operátor * work motivation * motivation factors * employee motivation * measurement of motivation * call centre * telemarketing * telephone operator
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:654.15 * 005.346:654.151 * 331.101.38 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159218
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56564212134569sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.