Počet záznamů: 1
Marketing knih
- S-BP 5658
Příbramský, Marek, 1989-
Marketing knih [rukopis] / Marek Příbramský. -- 2012. -- 62 l. : il., grafy, schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Předmětem bakalářské práce "Marketing knih" je analýza prostředí knižního trhu v České republice, dále analýza stávajícího marketingového a obchodního řízení spisovatele Jakuba Praibiše a jeho knih a následný návrh zlepšení marketingového řízení tohoto autora a formulace jeho doporučení. Teoretická část této práce se zabývá podstatou a náležitostmi knihy, teorií marketingu s důrazem na knižní marketing a specifiky, které jsou pro toto odvětví výrazné a odlišné od klasických koncepcí. V praktické části je analyzována a popsána situace na knižním trhu v České republice, její poslední vývoj a trendy a dále také analýza obchodního a marketingového řízení samotného autora Jakuba Praibiše, ve které je prezentována jeho tvorba, knihy které vydal, jejich prodejnost atd. Analýza SWOT a segmentace cílových trhů potom doplňují a usměrňují tuto situační analýzu autora a v závěrečná kapitola praktické části obsahuje samotný návrh na marketingové zlepšení a formulaci jeho doporučení s ohledem na situaci autora, stav českého knižního trhu a další fakta, která jsou zmíněna v předešlém textu práce.. -- Abstrakt: The subject of this bachelor thesis on "Marketing of books" is a Czech books market's backround analysis, an analysis of present marketing and business proceeding of the writer Jakub Praibiš and its books and subsequent proposal of marketing and business proceeding?s improvement and formulation of his recommendation. The theoretical part of this thesis is concerned with fundaments and essentials of a book, marketing theory with emphasis on the books market and its specific conceptions. The situation on the book?s market in the Czech Republic, its latest development and trends and the analysis of the business and marketing proceeding of the writer Jakub Praibiš himself, are analysed and described in the practical part of the thesis. The SWOT analysis and segmentation of the target markets are completing and standartizing this situational analysis of the writer, and the closing chapter of the practical part contains the proposal for marketing improvement and the formulation of its recommendation concerning writer?s situation, the Czech book market situation and other facts which are mentioned in the text of this thesis.
Tišlerová, Kamila, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
marketing. knihy. knižní trhy. marketingová komunikace. nakladatelství a vydavatelství. spisovatel. distribuce. knihkupectví. Marketing. book. book market. publisher. writer. distribution. bookshop. marketing communication. bakalářské práce
339.138. 658.8. 08/09. 658.8:316.77. 655.41. 655.4/.5:339.174. (043)378.22
Počet záznamů: 1