Počet záznamů: 1  

Chování spotřebitelů na bankovním trhu

  1. S-BP 5652
    Chmelíková, Karolina, 1989-
    Chování spotřebitelů na bankovním trhu [rukopis] / Karolina Chmelíková. -- 2012. -- 47 l., [8] l. příl. : tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila ?Chování spotřebitelů na bankovním trhu?. Cílem mé práce bylo zjistit stupeň loajality klientů vůči svým bankám a důvody jejich setrvávání u banky i v případě nespokojenosti. V rámci své práce jsem v praktické části provedla analýzu spokojenosti a loajality klientů bank. Dále jsem se snažila zjistit důležité faktory při výběru banky a nejčastější příčiny přestupu klientů k jiné bance. A jelikož existuje i mnoho klientů, kteří zůstávají u své současné banky i přes svou nespokojenost, pokusila jsem se zjistit, co je k tomu vede a zda existují nějaké okolnosti, za kterých by byli klienti schopni svou banku opustit. Teoretická část vychází z poznatků, které jsem získala z uvedené odborné literatury. Poznatky se týkají především oblasti kupního chování spotřebitele a řízení vztahu se zákazníky.. -- Abstrakt: I chose ?Behaviour of Consumers on Banking Market as the subject of my bachelor thesis. The aim of my thesis was to find out the level of clients´ loyalty towards their banks and reasons for their staying within a bank despite their dissatisfaction. In the practical part of my thesis I did analysis of satisfaction and loyalty of banking clients. Thereafter I tried to find out important factors for choosing a bank and the most often repeated reasons for changing a bank by a client. Because there are a lot of clients staying within their bank despite their dissatisfaction on the banking market, I tried to find out reasons for staying within a bank and conditions for possible changing a bank by a client. The theoretical part of my thesis consists of knowledge which I gained from specialized literature. The knowledge is focused on Behaviour of Consumer and Customer Relationship Management.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    spotřebitelské chování. bankovnictví. loajalita. bankovní trh. řízení vztahů se zákazníky. behavioru of consumers. banking market. customer relationship management. customer loyalty. bakalářské práce
    366.1. 336.71. 172/174. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.