Počet záznamů: 1
Strategický marketingový plán začínající studijní agentury
Údaje o názvu Strategický marketingový plán začínající studijní agentury [rukopis] / Lucie Hrubá Osobní jméno Hrubá, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 104 l. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Zima, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla strategický marketing * marketingový výzkum * služby Předmět.hesla strategický marketingový plán situační analýza marketingová strategie marketingový mix studijní agentura strategic marketing plan situational analysis marketing strategy marketing mix personal agency Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 338.46 * 658.8:005.52 * 658.8:005.21 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159310 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1219 4212134290 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1