Počet záznamů: 1
Marketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku
Údaje o názvu Marketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku [rukopis] / Ivana Förster Osobní jméno Förster, Ivana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 52 l., [2] l. příl. : il., grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla cestovní ruch * služby * ubytovací zařízení Předmět.hesla marketingová strategie marketingový mix Saské Švýcarsko tourism marketing strategy marketing mix Saxon Switzerland services Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 640.41/.42 * 338.46 * 338.48 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159221 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5486 4212134362 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1