Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku [rukopis] / Ivana Förster
    Osobní jméno Förster, Ivana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis52 l., [2] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * služby * ubytovací zařízení
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix Saské Švýcarsko tourism marketing strategy marketing mix Saxon Switzerland services
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT640.41/.42 * 338.46 * 338.48 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159221
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54864212134362sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.