Počet záznamů: 1
Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu
Údaje o názvu Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu [rukopis] / Petra Votočková Osobní jméno Votočková, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 85 l., [17] l. příl. : mapy, grafy, schémata, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Pešek, Pavel, 1944- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * cestovní ruch Předmět.hesla marketingový mix marketingová strategie národní park České Švýcarsko návštěvník turista turistická destinace cestovního ruchu marketing marketing mix marketing communications marketing strategy tourism national park Czech Switzerland visitor tourist tourist destination tourism Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 338.48 * 658.8:316.77 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159369 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1227 4212134298 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1