Počet záznamů: 1
Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s
Údaje o názvu Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s. [rukopis] / Alena Novotná Další variantní názvy Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a? Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s Osobní jméno Novotná, Alena, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 72 l., [4] l. příl. : il., grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s." je analýza marketingových aktivit dvou samostatných hospodářských jednotek děčínské neziskové organizace Slunečnice o.s, kterými jsou Chráněná grafická dílna a Sociální firma. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti nevládních neziskových organizací a vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb. Dále je představena nezisková organizace Slunečnice o.s. a její činnost. Analytická část diplomové práce je rozdělena do dvou částí. V každé z nich je analyzována jedna samostatná hospodářská jednotka, nejprve Sociální firma, poté Chráněná grafická dílna. U každé jednotky je provedena situační analýza, dále je analyzováno její vnitřní prostředí, zákazníci a konkurence. Poté jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr jsou formulována doporučení na změny v produktové a komunikační strategii dané jednotky. The aim of my thesis titled "Analysis of marketing activities of Sheltered graphic workshop and Social firm of non-profit organization Slunečnice o.s." is to analyse two separate economic units of Děčín´s non-profit organization Slunečnice o.s. which are Sheltered graphic workshop and Social firm. In the theoretical section, I explain the basic concepts of non-governmental organizations and identify the specifics of marketing of non-profit organizations and marketing of services. Later, I present a non-profit organization Slunečnice o.s. and its activities. The analytical part of the thesis is divided into two parts. I analyse both of the separate economic units here, first Social firm and then Sheltered graphic workshop. I conduct situation analysis for both units and analyze their internal environment, customers and competitors. Furthermore, I evaluate the questionnaire survey results and I state final recommendations for changes in product and communication strategy of the given unit. Dal.odpovědnost Fuchsová, Eva, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový výzkum * neziskové organizace * občanská sdružení Předmět.hesla nevládní nezisková organizace * marketing neziskových organizací * marketing služeb * poslání podniku * zákazníci * marketingový výzkum * marketingový mix * Slunečnice o.s. * Sociální firma Slunečnice o.s. * Chráněná grafická dílna Slunečnice o.s * non-governmental non-profit organization * marketing of non-profit organizations * marketing of services * mission of the company * customers * marketing survey * marketing mix * social firm * sheltered workshop Forma, žánr diplomové práce Konspekt 061.2 - Nevládní organizace a kooperace MDT 061.23 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 658.8:005.52 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159342 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1228 4212134299 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1