Počet záznamů: 1  

Didaktické hry ve vyučování ČJ pro cizince (2. ročník)

  1. P-DP 18468
    Němečková, Klára, 1985-
    Didaktické hry ve vyučování ČJ pro cizince (2. ročník) [rukopis] / Klára Němečková. -- 2012. -- 73 l. : il. -- Ved. práce Jaromíra Šindelářová. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo sestavit vhodný soubor didaktických her pro žáky-cizince v rámci předmětu český jazyk a ověřit jejich využitelnost v praxi. Do teoretické části byl zahrnut výklad - základních pojmů, které se vztahují k dané problematice. Pozornost byla věnována zejména hře, která byla charakterizována ? podle různých vývojových období a podle nich také klasifikována. V další části práce byl podán výklad k různým výukovým metodám, k multikulturní výchově jako průřezovému tématu rámcového vzdělávacího programu, k problematice začleňování žáků-cizinců do výuky a na závěr teoretické části byly uvedeny statistické údaje o výskytu cizinců a jejich dětí u nás. Praktická část obsahuje soubor didaktických her a jejich praktickou využitelnost ve výuce ověřuje a potvrzuje výzkumné šetření prostřednictvím dotazníku, na jehož základě byla posouzena jednak úspěšnost her, jednak i další údaje vyplývající ze šetření.. -- Abstrakt: The aim of my thesis was a compiling of a suitable aggregate of didactical games for foreign pupils living in the Czech Republic, within the Czech language, and verifies its usability in practice. My theoretic part is about basic concepts, which are related to this issue. An attention was paid particularly to the game, which was characterized by different developmental periods and was classified also according to them. In another part you can find an interpretation of different teaching methods, a multicultural education and of problems of inclusion of pupils-foreigners to education. And at the end of my theoretical part, there are statistics of presence of foreigners in our country. My practical part contents an aggregate of didactical games and verifies its practical use in education and confirms a research investigation by a questionnaire. On the basis of success was assessed both games, as well as other data resulting from investigations.
    Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primární jazykové výchovy
    didaktika. didaktická hra. hra. žák-cizinec. výukové metody. multikulturalismus. multikulturní výchova. didactics. a didactic game. game. pupil-foreigner. teaching methods. multiculturalism. a multicultural education. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.