Počet záznamů: 1
Politický marketing a české politické strany
Údaje o názvu Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková Osobní jméno Matušková, Anna, 1978- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010 Fyz.popis 174 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5169-0 (brož.) Edice Monografie ; sv. č. 32 Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie Poznámky 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla 2006 Předmět.hesla politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006 * political marketing - Czech Republic * political parties - Czech Republic * election campaign - Czech Republic - 2006 * parliamentary elections - Czech Republic - 2006 Forma, žánr monografie * případové studie * monographs * case studies Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda MDT 32.019.5:659.1 * 329.1/.6 * 324:342.849.2 * 324:342.53 * (437.3) * (048.8) * (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 20634 3149302258 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně
Počet záznamů: 1