Počet záznamů: 1  

Moderní formy marketingové komunikace

  1. Údaje o názvuModerní formy marketingové komunikace [rukopis] / Vlastimil Marek
    Osobní jméno Marek, Vlastimil, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis72 l., [2] l. příl. : il., grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * přímý marketing
    Předmět.heslapodpora prodeje virální marketing word of mouth product placement marketing communications advertising sales promotion direct marketing viral marketing word of mouth product placement
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.849.2 * 659.1 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00162508
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 53444212133220sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.