Počet záznamů: 1  

Využití technik tvořivé dramatiky jako prostředku multikulturní výchovy

  1. P-DP 17382
    Růžičková, Jiřina, 1988-
    Využití technik tvořivé dramatiky jako prostředku multikulturní výchovy [rukopis] / Jiřina Růžičková. -- 2011. -- 124 l. : [36] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Dana Novotná. -- Abstrakt: Tato práce se zabývá propojením multikulturní a dramatické výchovy a předkládá možnosti jeho uplatnění v praxi s dětmi a mládeží v rámci projektů. Obsahuje teoretické kapitoly, kde jsou vymezeny a definovány základní pojmy, a praktickou část, kterou tvoří konkrétní návrhy projektů, popis jejich realizace a hodnocení. Projekty jsou zaměřeny na nejpočetnější etnické skupiny Děčínska, tedy na romské a vietnamské etnikum a ukrajinskou menšinu. Jsou koncipovány pro použití při práci s dětmi převážně mladšího školního věku.. -- Abstrakt: This theses has occupied with interconnection of multicultural and dramatic education and also has presented the possibilities of its fulfilment in practise with children and youth under the projects. It includes theoretical chapters where basic concepts are delimited and defined and practical part which comprises particular proposals of projects, description of its realization and evaluation. The projects are focused on the most numerous ethnic groups in Děčín thus Romany and Vietnamese ethnics and Ukrainian minority. They are drafted for usage with the work with children mainly younger school age.
    Novotná, Dana, 1970-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    dramatická výchova - metody. multikulturní pedagogika. děti předškolního věku. Romové. Vietnamci. Ukrajinci. multicultural education. dramatic education. Romany. Vietnamese ethnics. Ukrainian minority. bakalářské práce
    (=161.2). (=612.91). (=214.58). 316.346.32-053.4. 37.043.2. 792:37.016. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.