Počet záznamů: 1
Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci
Údaje o názvu Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci [rukopis] / Jan Stupák Osobní jméno Stupák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 64 l., [6] l. příl. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * příspěvkové organizace * analýza Předmět.hesla Staré Město (Děčín, Česko) Předmět.hesla marketingové řízení marketingový plán SWOT analýza marketingové strategie Zámek Děčín marketing management marketing plan SWOT analysis marketing strategies allowance organizations Zámek Děčín Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00132996 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1116 4212132936 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1