Počet záznamů: 1  

Tvorba strategie budování značky

  1. Údaje o názvuTvorba strategie budování značky [rukopis] = Design of brand building strategy / Mihály Gajdi
    Souběž.n.Design of brand building strategy
    Osobní jméno Gajdi, Mihály, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis89 l., [7] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce se skládá z části teoretické a části praktické. Část teoretická obsahuje dvě kapitoly, jejichž prostřednictvím obeznámím čtenáře se základními prvky, z nichž se značky skládají, a vysvětlím také jejich roli v rámci celku. Pro získání ucelené představy, jakým způsobem jednotlivé prvky poskládat (Brand building), aby značka byla konzistentní, a jakým způsobem ji posléze řídit, aby si zachovala také potřebnou kontinuitu v čase (Brand management), popíšu v kapitole dvě procesní stránku věci. Třetí kapitola je součástí praktické části práce. Zde provedu výzkum pro získání dat potřebných ke strategické analýze již konkrétní značky zvoleného produktu vodka 42. Na základě závěrů analýzy navrhnu dle potřeby změnu nebo doplnění positioningu příp. také identity analyzované značky a nadefinuji strategii pro její uvedení v život.
    Bachelor thesis consists of theoretical and practical sections. The theoretical part contains two chapters, through which the reader acquainted with the basic elements from which the brands are composed and explain their role throughout the whole. To obtain a full picture of how to assemble the various elements (Brand Building) for brand to be consistent, and how to manage it later, to maintain the necessary continuity in time (Brand Management), I will describe procedural aspects in chapter two. The third chapter is part of the practical section. Here I will research obtaining data required for strategic analysis already selected a specific brand of product vodka 42, and on the conclusions of the analysis I'll propose a necessary change or complete positioning also analyzed the brand identity and define the strategy for bringing it to life.
    Dal.odpovědnost Pejša, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketingový výzkum * obchodní společnosti
    Předmět.hesla budování značky * hodnota značky * identita značky * umístění značky * strategie značky * brand * brand building * brand management * brand value * brand identity * brand positioning * brand strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.626 * 347.72 * 005.71 * 334.72 * 347.715 * 658.8:005.52 * 005:658.626 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101553
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49644212132404sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.