Počet záznamů: 1
Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě
Údaje o názvu Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská Souběž.n. Analysis of communication mix in chosen company Osobní jméno Janská, Renata, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 55 l., [2] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Michalák, Libor (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing Předmět.hesla marketingový mix komunikační mix podpora prodeje osobní prodej marketingová komunikace marketing marketing mix communication´s mix propagation advertisment sallesupport public relations personal selling direct marketing marketing communications Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101656 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4972 4212132413 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1