Počet záznamů: 1
Marketingová strategie hotelu Axa
Údaje o názvu Marketingová strategie hotelu Axa [rukopis] / Lucie Hrubá Osobní jméno Hrubá, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 73 l. : il., mapy Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Pokud shrneme vše, co bylo v této práci řečeno, prošlo odvětví cestovního ruchu od roku 1989 mnohými změnami. Svoboda podnikání, uvolnění hranic či celkový rozvoj obchodu, jenž po roce 1989 nastal, měl za následek i progresivní vzestup pro odvětví cestovního ruchu. V důsledku existence rostoucí konkurence, komplexnosti, členitosti trhu a především mnohem zkušenějších zákazníků, je nezbytnou součástí úspěšnosti hotelu aktivizace marketingu. Má práce se věnuje jednotlivým krokům marketingu, které posléze aplikuji na konkrétní hotel. Cílem všech těchto kroků, je zhodnotit stávající marketingovou strategii, a na základě tohoto zhodnocení vypracovat pro hotel AXA novou marketingovou strategii, jenž přispěje k jeho rozvoji v budoucnu. If you summarize all that has been said in this work, the tourism industry has undergone since 1989, many changes. Freedom of establishment, release, or the overall development of border trade, which occurred after 1989, had resulted in the progressive increase in the tourism sector. Due to the increasing competition, complexity, segmentation of the market and especially more experienced customers, is an essential part of successful activation of hotel marketing. My work deals with individual steps of marketing, which then applied to a specific hotel. The aim of all these steps, is to evaluate the current marketing strategy, and on the basis of this assessment to develop a new hotel AXA marketing strategy which will contribute to its development in the future. Dal.odpovědnost Zima, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * cestovní ruch * hotely * segmentace trhu Předmět.hesla analýza tržních příležistostí * marketingový mix * marketingová strategie * tourism sector * marketing * analisys of market opportunities * segmentation * marketing mix * marketing strategy Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 640.41 * 339.138 * 658.8 * 338.48 * 339.138.017 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100950 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4786 4212131685 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1