Počet záznamů: 1  

Marketing kulturního dědictví

  1. Údaje o názvuMarketing kulturního dědictví [rukopis] / Alice Brádková
    Osobní jméno Brádková, Alice, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis54 l. , 9 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktTato práce se zabývá specifiky marketingu v oblasti kulturních památek. Vychází ze současné situace, ve které mnoho památkových objektů bojuje s nízkou návštěvností. Je zde vymezena role marketingu v této oblasti a podrobně popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní příklad, národní kulturní památku, státní zámek Libochovice. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii komunikace a propagace pro zvýšení jeho návštěvnosti. Zámek je charakterizován jako produkt, pro který je zde popsána také jeho cena, distribuce a marketingová komunikace. Na základě informací z vlastního šetření jsou stanoveny návrhy, které by měly pomoci zvýšit počet příchozích návštěvníků.
    This work deals with marketing specifics in the area of historic landmarks. It comes out of current situation, when plenty of ancient monuments fumbles with low visit rate. The marketing objectives in this area are described in detail as well as specific tools of marketing mix. Theoretical knowledge is applied to particular example, national cultural monument, state chateau Libochovice. This work targets are to suggest suitable marketing strategie in communication and advertising in order to heighten its visit rate. The chateau is featured as a product with description of its price, distribution and marketing communication. Based on personal investigation are set the proposals to attract new visitors.
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * kulturní památky * zámky
    Předmět.hesla Libochovice (Česko)
    Předmět.hesla kulturní turismus * nástroje marketingu * strategie * cultural tourism * marketing * instruments of marketing * strategy * chateau Libochovice
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT728.82 * (437.315) * 904 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104995
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46554212131538sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.