Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská
    Souběž.n.Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)
    Osobní jméno Dolanská, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis73 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Zábranská, Alena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix klient respondent telefonní bankovnictví rezident produkt internetbanking phonebanking wapbanking public relations
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT(437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 45954212130991sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.