Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Údaje o názvuMarketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla
    Osobní jméno Koprlová, Jana, 1976- (autor)
    Údaje o vydání1. české, zcela přeprac. a aktualiz. vyd.
    Vyd.údajeBeroun : Newsletter, 2009
    Fyz.popis205 s. : il.
    ISBN978-80-7350-084-9 (brož.) : 295.00 Kč
    EdiceBusiness - Právo - Společnost
    PoznámkyTato publikace byly vydána za laskavého přispění Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnavě. Přeloženo ze slovenštiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Koprla, Miroslav (autor)
    Předmět.hesla marketing * podnikání * mezinárodní kontext
    Forma, žánr monografie * případové studie * učebnice
    Konspekt339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT(048.8) * (078.7) * (075) * 339.138 * 658.8 * 658.114 * 347.72 * 087.2-022.241:655.3.066.9 * 001.87 * 371.671
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 33814212130677volný výběr P710 2009Doba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.