Počet záznamů: 1  

Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu

  1. S-BP 4330
    Lech, Josef, 1985-
    Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu [rukopis] = The change of the way of communication and the sales strategy after the integration of Czech Telecom and Eurotel / Josef Lech. -- 2009. -- 43 l. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je proces integrace společností Českého Telecomu a Eurotelu a nástup nové značky O2 na český trh. Práce se zaměřuje na změny v oblasti prodeje, komunikace a snaží se odpovědět na otázku, zdali přinesla integrace užitky pro spotřebitele, novinky v oblasti v telekomunikacích, marketingu a prodeje.. -- Abstrakt: The thesis of bachelor is the process of integration of Czech Telecom and Eurotel, and the emergence of the new O2 brand on the Czech market. The work focuses on changes in sales, communication and seeks to answer the question whether integration has brought benefits for consumers, innovations in the field of telecommunications, marketing and sales.
    Brázda, Petr. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    telekomunikace. komunikace (sdělování). prodej. marketing. služby. Česko. integrace. rebranding. mobilní služby. fixní služby. strategie. telecommunications. integration. rebranding. mobile services. fixed services. communications. sales. marketing. strategy. bakalářské práce
    (437.3). 338.46. 339.138. 658.8. 339.187. 316.77. 621.39. 654. 351.817. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.