Počet záznamů: 1  

Marketingové plánování ve vybrané společnosti

  1. Údaje o názvuMarketingové plánování ve vybrané společnosti [rukopis] = Marketing planning in the chosen company Jarmila Ondrková
    Souběž.n.Marketing planning in the chosen company
    Osobní jméno Ondrková, Jarmila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis50 l., [6] l. příl. : il., mapy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * podnikatelské projekty * informační systémy
    Předmět.heslaMaslowova pyramida potřeb marketingové koncepce podnikatelské plánování marketingové plánování a plány Bostonská matice model GE marketingový informační systém ofenzíva při marketingovém plánování akciová společnost Měď Povrly a analýza jejího marketingového plánování Marketing Maslow´s pyramid of needs marketing conceptions business planning marketing planning and plans Boston matrix GE model marketing information system offensive during the marketing planning joint-stock company Měď Povrly and analysis of its marketing planning
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT007+004 * 005.511 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068096
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 42524212129688sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.