Počet záznamů: 1
Marketingové plánování ve vybrané společnosti
Údaje o názvu Marketingové plánování ve vybrané společnosti [rukopis] = Marketing planning in the chosen company Jarmila Ondrková Souběž.n. Marketing planning in the chosen company Osobní jméno Ondrková, Jarmila, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 50 l., [6] l. příl. : il., mapy Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * podnikatelské projekty * informační systémy Předmět.hesla Maslowova pyramida potřeb marketingové koncepce podnikatelské plánování marketingové plánování a plány Bostonská matice model GE marketingový informační systém ofenzíva při marketingovém plánování akciová společnost Měď Povrly a analýza jejího marketingového plánování Marketing Maslow´s pyramid of needs marketing conceptions business planning marketing planning and plans Boston matrix GE model marketing information system offensive during the marketing planning joint-stock company Měď Povrly and analysis of its marketing planning Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 007+004 * 005.511 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068096 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4252 4212129688 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1