Počet záznamů: 1
Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín
Údaje o názvu Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín [rukopis] = Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín / Jan Stupák Souběž.n. Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín Osobní jméno Stupák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 41 l., [9] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum * obce * města Předmět.hesla Děčín (Česko) Předmět.hesla marketingový mix komunikační mix marketingový výzkum Děčín marketing marketing mix communication mix marketing research municipality town Děčín Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT (437.315) * 711.4 * 911.375 * 352 * 711.437 * 911.373 * 658.8:005.52 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060835 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4222 4212129658 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1