Počet záznamů: 1
Internet jako součást propagace
- S-BP 4246
Havlatová, Nikol, bakal. FSE 2009 1986-,
Internet jako součást propagace [rukopis] = Internet as a part of promotion / Nikol Havlatová. -- 2009. -- 49 l., [3] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tato práce si klade za cíl ukázat, jaké existují formy propagace na internetu. Vysvětlit, proč je pro firmu důležité mít vlastní web stránky a jak lze tyto stránky propagovat. V první části se práce věnuje obecně internetu, jednotlivým způsobům připojení a jeho uživateli. V dalších částech je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Jsou zde uvedena základní kritéria, která rozhodují o jeho úspěšnosti, a také několik způsobů, kterými se dá web propagovat. Praktická část zahrnuje vytvoření webových stránek, na které jsou aplikovány některé neplacené způsoby propagace. Dále se zabývá bannery.. -- Abstrakt: The aim of this work is to point out what forms of internet promotion exist. To explain why it is important for a company to have its own web pages and what are the possibilities of advertising these web pages. In the first part, this work is devoted to internet in general, to particular ways of connection and to its users. In further parts the work explains what is needed for the web page to appear on the internet. Basic criteria are mentioned, which decide on the web´s success, and also several ways of how to advertise the web page. Practical part contains creation of a web site where some of the ways of promotion free of charge are applied. Moreover, it deals with banners.
Ryšánková, Štěpánka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
internet. reklama a propagace. webové stránky. marketing. webové stránky. bannery. internet. promotion. web sites. banners. bakalářské práce
339.138. 658.8. 004.738.12. 659.1. 004.738.5. (043)378.22
Počet záznamů: 1