Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Údaje o názvuPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Osobní jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor)
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1903-0 (brož.)
    Edice Manažer. Komunikace
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Předmět.hesla public relations * veřejné mínění
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT32.019.5 * 659.4 * 316.65 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 190083149282315volný výběr P750 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    P-S 190083149282316volný výběr P750 2007Doba výp. 31 dní
    P-S 190083149283016volný výběr P750 2007Doba výp. 31 dní
    Public relations jako ovlivňování mínění

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.